78427
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
W pracy w usystematyzowany sposób przedstawiono najważniejsze strategie rozwoju przedsiębiorstwa: cechy tych strategii, zasady i metody ich wyboru oraz zakres zastosowania i efekty poszczególnych strategii podejmowanych w przedsiębiorstwach krajów rozwiniętych. Autor stara się zaprezentować różne koncepcje strategiczne, różne podejścia i metody analizy strategicznej oraz formułowania strategii, różne uwarunkowania, tak aby pokazać całość i złożoność problematyki zarządzania strategicznego, których nie da się rozwiązać za pomocą określonych schematów. Praca koncentruje się na dwóch etapach zarządzania strategicznego tj. na generowaniu i wyborze strategii oraz analizie strategicznej. Tekst jest uporządkowany według etapów procesu zarządzania strategicznego oraz według poziomów zarządzania i poszczególnych rodzajów strategii.
Status dostępności:
Filia Czapury
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Czapury Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 337-[342].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej