79891
Book
In basket
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Polega na dokonywaniu przez nich fizycznych oraz poznawczych zmian w sposobie wykonywania pracy, stosunku do niej lub w relacjach ze współpracownikami. Ta potwierdzona naukowo koncepcja zyskuje popularność wśród psychologów pracy i praktyków HR w krajach zachodnich, USA i Skandynawii. Autorki opisują sposoby na adaptację narzędzi job craftingu do polskiej kultury oraz wdrażanie ich z sukcesem w firmach. W kolejnym wydaniu zaprezentowano m.in.: ? zalecane działania sprzyjające tworzeniu kultury przekształcania pracy w organizacji, ? przewodnik, jak krok po kroku przeprowadzić warsztaty job craftingowe, ? opisy przykładów praktycznego zastosowania narzędzi job crafting w polskich firmach w formie case study, ? sposoby na budowanie relacji w zespołach rozproszonych lub pracujących w trybie pracy hybrydowej, ? rolę wzmacniania zdrowia psychicznego pracowników poprzez profilaktykę wypalenia zawodowego oraz budowanie bezpieczeństwa psychologicznego. Książka przeznaczona jest dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR. Zainteresuje także psychologów pracy i organizacji. Pierwsze wydanie publikacji zostało uznane za najlepszą książkę popularyzatorską w konkursie Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej ?Pozytyw? na najlepszą publikację z zakresu psychologii pozytywnej. ?Poszerzone wydanie książki genialnie wpisuje się w aktualne trendy rynku, uwypuklone przez pandemię: konieczność elastycznego podejścia do pracy, ciągłe jej usprawnianie czy trudność w tworzeniu jednego rozwiązania pasującego wszystkim zatrudnionym. Upodmiotowienie pracowników w kształtowaniu swojej sytuacji zawodowej wydaje się dobrą odpowiedzią na współczesne wyzwania. Autorki zręcznie nawiązują do tej sytuacji i pokazują, jak job crafting może wspomóc organizacje w dzisiejszych czasach?. Dr Marta Roczniewska
Availability:
Mosina Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 207-221.
Target audience note
Dla menedżerów i osób zatrudnionych w działach HR, a także psychologów pracy i organizacji.
Additional physical form available note
Książka dostępna także jako e-book.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again