80124
Książka
W koszyku
TERAPIA - ZABAWA - NAUKA * SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM * Książka ta jest oryginalna w swoim pomyśle. Zawiera cenne doświadczenia z pracy z dziećmi prowadzonej w bibliotece, a więc blisko książki. Opisane zajęcia w formie scenariuszy stwarzają możliwość zastosowania ich we własnej praktyce i sprawdzenia ich skuteczności. Największą wartością publikacji jest ukazanie różnych możliwości wykorzystania książki, przeżywania jej w aktywny sposób i budzenia zainteresowania książką. Prowadzi to do podniesienia motywacji do czytania, co jest obecnie jednym z najważniejszych wyzwań wobec nowego "pokolenia użytkowników komputerów". Praca ta jest jedną z nielicznych poświęconych dzieciom o dysharmonijnym rozwoju psychomotorycznym. Autorka opracowując scenariusze, wykazała się doskonałą znajomością różnych metod i technik aktywujących. Wykorzystała metody twórczego myślenia, elementy pedagogiki zabawy i dramy. Terapię wzbogaciła zajęciami plastycznymi oraz muzyką.
Status dostępności:
Mosina Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37/P.s. [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia Rogalinek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [lok. Rogalinek Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: TERAPIA - ZABAWA - NAUKA * SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM * Książka ta jest oryginalna w swoim pomyśle. Zawiera cenne doświadczenia z pracy z dziećmi prowadzonej w bibliotece, a więc blisko książki. Opisane zajęcia w formie scenariuszy stwarzają możliwość zastosowania ich we własnej praktyce i sprawdzenia ich skuteczności. Największą wartością publikacji jest ukazanie różnych możliwości wykorzystania książki, przeżywania jej w aktywny sposób i budzenia zainteresowania książką. Prowadzi to do podniesienia motywacji do czytania, co jest obecnie jednym z najważniejszych wyzwań wobec nowego "pokolenia użytkowników komputerów". Praca ta jest jedną z nielicznych poświęconych dzieciom o dysharmonijnym rozwoju psychomotorycznym. Autorka opracowując scenariusze, wykazała się doskonałą znajomością różnych metod i technik aktywujących. Wykorzystała metody twórczego myślenia, elementy pedagogiki zabawy i dramy. Terapię wzbogaciła zajęciami plastycznymi oraz muzyką.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej