79985
Book
In basket
Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Availability:
Mosina Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 [lok. Mosina Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Blood, sweat, and pixels : the triumphant, turbulent stories behind how video games are made, 2017
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again